قلم اثر گذار خبرنگاران نقش مهمی در اعتلای استان دارد

استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان نقش خبرنگاران در جامعه را بسیار محوری و مهم توصیف کرد و گفت: اثر قلم خبرنگاران در اعتلا و توسعه استان نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اینکه خبرنگاران در شکل گیری بنیاد فکری جامعه نقش مهمی دارند، افزود: خبرنگاران با وحدت و انسجام در جهت رشد فرهنگی و اجتماعی استان حرکت کنند.

وی اظهارداشت: تمام تلاش خبرنگاران رساندن صدای مردم به مسئولین و خدمات دولت به گوش مردم است و این اطمینان را برای مردم و جامعه ایجاد می‌کند که اقداماتی برای توسعه صورت گرفته است.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: تاکید من به مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که تحمل خود را بالا برده و انتقاد پذیر باشند و شکایتی از خبرنگاران انجام ندهند.

وی با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در اعتلای فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت: رابطه من با خبرنگاران همیشه صمیمی بوده و هیچ جنبه ناراحتی و انتقادی از خبرنگاران نداشته‌ام زیرا جامعه‌ای که بی‌تفاوت باشد خطرناک است.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به بخشی از خدمات دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ گاز رسانی، رشد اینترنت، جهاد آبرسانی، راه اندازی مجتمع‌های آبرسانی، انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی تنها بخشی از این خدمات است.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1239348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =