جریمه سنگین برای استقلال و ۳ باشگاه دیگر

کمیته انضباطی برای ۴ تیم لیگ برتری که هنوز قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکرده‌اند جریمه سنگین در نظر گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طبق اعلام سازمان لیگ، باشگاه‌های لیگ برتری می‌بایست تا ۱۴ مردادماه قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن خود را ثبت می‌کردند که تنها سه تیم این دستورالعمل را اجرا کردند و باقی تیم‌ها دیرتر از تاریخ تعیین شده اقدام به ثبت نام بازیکنان‌شان کردند. کمیته انضباطی هم در تاریخ ۱۳ مرداد نام ۱۳ باشگاه لیگ برتری که قراردشان را ثبت نکرده‌اند اعلام کرد. در همین راستا فرشید طاهری، مدیر نقل و انتقالاتی سازمان لیگ گفت درصورتی که باشگاه‌ها تا پایان مهلت داده شده اقدامی در این خصوص انجام ندهند، کمیته انضباطی اعلام کرده جریمه حداکثری برای باشگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

محکومیت استقلال با شکایت آرش برهانی

پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، آلومینیوم، مس، هوادار، ملوان، شمس آذر، استقلال خوزستان، فولاد، نساجی و خیبر ۱۳ باشگاهی بودند که نتوانستند تا تاریخ مدنظر سازمان لیگ قراردادهای‌شان را ثبت کنند و هر کدام ۶۵۰ میلیون تومان جریمه شدند.

پس از این جریمه تعدادی از این تیم‌ها اقدام به ثبت قرارداد بازیکنان‌شان کردند ولی استقلال، هوادار، ملوان و شمس آذر هنوز قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکرده‌اند و به همین دلیل صبح امروز کمیته انضباطی آرای خود را درباره رعایت نکردن ماده ۳۰ دستورالعمل ناظر بر قراردادها اعلام کرد.

طبق این حکم باشگاه‌های استقلال، هوادار، ملوان و شمس آذر هر کدام به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

انتهای پیام/



کد خبر: 1239943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =