جزئیات تازه از پرونده چای دبش

بازپرس چای دبش در خصوص ماجرای مهرهایی که مدیران شرکت دبش به یک واحد اداری در شهرری منتقل کردند و در دفتر را قفل کردند، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه سرکشی‌ها و بازدیدهای میدانی و آسیب‌شناسانه و مسئله‌محورخود از مراجع و مراکز قضایی، قریب به ۴ ساعت از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم‌وکیف رسیدگی به پرونده‌ها در این واحد قضایی قرار گرفت.در این بازدید بازپرس پرونده چای دبش در خصوص ماجرای مهرهایی که مدیران شرکت دبش به یک واحد اداری در شهرری منتقل کردند و در دفتر را قفل کردند، گفت: بعضی از این مهرها را نپذیرفته‌اند؛ اما همه مهرها در یک کارتن در واحدی اداری در شهرری پیدا شدند.در ادامه متهم پرونده بیان کرد: بعضی از این مهرها متعلق به شرکت‌های خارجی است که با آن‌ها کار می‌کردیم و نماینده در تهران و در دفتر ما پای نامه‌ها و فاکتورها مهر را می‌زد.

بیشتر بخوانید:

تحریف و تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش

رئیس دستگاه قضا در پاسخ این سوال را مطرح کرد که وقتی نماینده‌ها رفتند چرا مهرها را با خودشان نبردند؟!همچنین دادستان تهران گفت: پرونده بیش از ۳۰۰ جلد است.

در این بازدید داستان دو هزار میلیارد تومان ارزی که در دبی فروخته شد و پول آن به حساب ریالی در تهران واریز شد، مشخص شد. متهم پرونده چای دبش مدعی شد: یک شرکت هواپیمایی دو هزار میلیارد تومان به ما قرض داد!
در همین رابطه بازپرس پرونده گفت: یک شرکت هواپیمایی از گروه شرکت‌های دبش ۱۰۰ میلیارد تومان چای برای کترینگش خریده است. در کنار این خرید دو هزار میلیارد تومان هم از یک صرافی در دبی ارز خریده و صرافی دبی به او شماره حساب ریالی در تهران داده است و گفته پول را به این حساب در تهران بزنید.رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: پس به شما قرض نداده‌اند، از شما ارز خریده‌اند.۱۰۷ ثانیه بازپرسی تخصصی رئیس قوه قضائیه در پرونده چای دبش
متهم پرونده چای دبش بیان کرد: قرارداد دارم که صرافی در دبی به ما ریال داده است.رئیس قوه قضائیه در ادامه پرسید: صرافی در دبی به شما ریال می‌داده است؟! مگر دبی ریال ایران دارد؟متهم در پاسخ به رئیس قوه قضاییه بیان کرد: در دبی ریال قرض گرفتم! البته در دبی که ریال ندارند.رئیس قوه قضائیه بیان کرد: من که می‌گویم ریال ندارند شما می‌گویید ریال دارند.

متهم گفت: عرضم را بد رساندم!

انتهای پیام/

کد خبر: 1240041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =