هیچ مشکلی برای رفت و برگشت زائران از مرز خسروی وجود ندارد

استاندار کرمانشاه با اشاره به زیرساخت‌های مناسب فراهم شده در مرز بین المللی خسروی برای تسهیل در تردد و رفت و آمد زوار اربعین، گفت: وضعیت مطلوب این مرز نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از سالهای قبل و امسال است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، روز پنجشنبه (۲۵مرداد) در دیدار سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین، عنوان کرد: مرز منذریه(مرز مقابل خسروی در عراق) طی سال‌های گذشته در کشور عراق شناخته شده نبود، اما امروز بسیاری این مرز را می شناسند و تردد زوار بدون مشکل در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه صداوسیما باید در زمینه کمک به معرفی بیشتر مرز بین‌المللی خسروی بهتر از گذشته عمل کند، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای آشنایی بیشتر زوار با زیرساخت‌ های اربعین استفاده کرد.

صحرایی با برشمردن مزیت‌های مرز خسروی گفت: طرف عراقی هم به تعهدات خود در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌ها عمل کرده و اگر یک پل روگذر برای تردد زوار ساخته شود، ترانزیت و ترددها به صورت همزمان و بدون وقفه صورت خواهد پذیرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: برای رفت و بازگشت زوار تمامی زیرساخت‌ها فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین نیز در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و میزبانی شایسته استان کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی از زائران اربعین حسینی، از تلاش‌ها و اقدامات استاندار کرمانشاه و مجموعه خادمان اربعین در استان تقدیر کرد.

در این دیدار همچنین بر تداوم خدمت رسانی‌ها تا پایان بازگشت همه زائران از مرز خسروی تاکید شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1240063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =