محرابیان: شبکه توزیع آب تهران با رکوردزنی مصرف پایدار ماند

وزیر نیرو از شرکت آبفای تهران به دلیل پایداری شبکه توزیع آب و مدیریت مناسب آبرسانی با وجود گرمای بی‌سابقه روزهای اخیر و شکسته شدن مصرف آب در این استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تداوم گرمای بی‌سابقه در مردادماه و افزایش دمای هوا در روزهای اخیر تا ۴۳ درجه در شهر تهران و در برخی شهرهای استان تهران تا ۴۵ درجه بالای صفر، مصرف روزانه آب شهروندان تهرانی را به حدود چهار میلیون مترمکعب و اوج مصرف لحظه‌ای را به ۵۹ مترمکعب در ثانیه رساند که رکورد جدیدی در مصرف آب محسوب می‌شود.

با وجود گرمای بی‌سابقه و رکوردشکنی مصرف آب، مدیریت و مراقبت مستمر صورت گرفته، موجب شد وضعیت ذخیره آب مخازن در شرایط مطلوبی قرار گیرد و آب شهروندان بدون ایجاد هرگونه محدودیتی در شبکه توزیع، تأمین شود.

بر این اساس، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گزارشی از آخرین وضعیت مصرف و میزان ذخیره مخازن آب تهران به وزیر نیرو ارائه کرد.

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو نیز در پاسخ به گزارش ارائه شده، از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت مناسب آبرسانی و پایداری شبکه توزیع آب قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =