رادان: اجرای تمهیدات انتظامی تا بازگشت آخرین زائر به کشور

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: تا بازگشت آخرین زائران همان تمهیداتی را که در ابتدا حساب می‌کردیم را باید با دقت اجرا کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان، در قرارگاه اربعین حسینی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که به صورت وبینار با مرزهای هفتگانه برگزار شد، افزود: بنده مأموریت اربعین حسینی را به نوعی طاعت و عبادت خدا می‌دانم و این خدمت نوعی از خدمت عارفانه است.

بیشتر بخوانید:

اربعین قیام جهانی در مقابل مستکبران و برپایی عدل است

وی با بیان اینکه اگر با چشم دل گوش دهید صدای زنگ اتمام اربعین دارد می‌رسد، افزود: خدمت در اربعین حسینی از مرز عاشقانه با تسخیر و گره زدن دل به دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق زائر آن به مرز عارفانه می‌رسد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: یکی از علما فرمودند اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یعنی خداوند متعال نور آسمان و زمین است بعد وقتی می‌شود اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة این نور عرش تا فرش مستتر می‌شود در حضرت اباعبدالله الحسین و زینب (س) و بعد این نور چراغ راه می‌شود در حقیقت گره زدن از طریق اباعبدالله به حضرت باری تعالی است.

وی افزود: گره زدن از طریق زائر به اباعبدالله و به مقصد حضرت باری تعالی در تاسوعا و عاشورا فراهم می‌شود و تبلور آن در اربعین است.

سردار رادان تصریح کرد: جنس اربعین حسینی شوق کعبه است یعنی رسیدن به وصال حضرت حقی که نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ آن از مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة و پله رسیدن به کشتی زائر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است پس این خدمت گوارای وجودتان باشد و ان‌شالله خداوند منان از همه به شایستگی قبول کند.

وی عنوان داشت: در این روزهای اندک باقی مانده سعی کنید از خدمت خالصانه غافل نشوید و بهره آخرت را در خدمت به زائران کسب کنید.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: تا بازگشت آخرین زائران همان تمهیداتی را که در ابتدا حساب می‌کردیم را باید با دقت اجرا کنیم.

منبع: ابرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1240835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =