آغاز به کار مجدد انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد تیران

دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد تیران از تاسیس مجدد این انجمن خبر داد.

علیرضا اسماعیل زاده دستجردی دبیر انجمن علمی دانشگاه آزاد اسلامی تیران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تاسیس انجمن علمی حقوق این دانشگاه اظهار کرد: انجمن علمی پژوهشی حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از اردیبهشت ۱۴۰۰ موفق به اخذ مجوز تاسیس شده و آغاز به کار کرده بود. البته به دلیل فارغ التحصیلی هیئت مدیره قبلی، حدود دوسال به صورت راکد بوده و در تاریخ ۱۶ خرداد ماه سال جاری با برگزاری انتخابات بین دانشجویان رشته حقوق این واحد و با حضور راضیه قاسمی کهریزسنگی، هیئت علمی و مدیر گروه حقوق دانشگاه، اعضا هیئت مدیره این انجمن انتخاب و صورتجلسه شد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری «موت کورت دادگستری» به میزبانی انجمن حقوق دانشگاه آزاد اصفهان

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی دارای دانشجو در رشته حقوق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و با توجه به اینکه این رشته اکنون متقاضی بیشتری در بین جامعه و افرادی که قصد ورود به دانشگاه ها دارند؛ این انجمن با هدف ترویج دانش و آگاهی در زمینه حقوقی و ایجاد ارتباط و تعامل میان دانشجویان حقوق دانشگاه و جامعه حقوقی همچنین تشویق به مشارکت فعال در زمینه های علمی، پژوهشی، اجتماعی خواهد کرد که برنامه های علمی، بازدیدهای دوره ای، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها، از طریق کانال های رسمی انجمن اطلاع رسانی می‌شود.

اسماعیل زاده بیان کرد: نخستین کارگاه آموزشی در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری با محوریت تکنیک های دفاع در دعاوی حقوقی با تاکید بر ایرادت با حضور اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان به مدت ۴ ساعت بصورت حضوری و مجازی برگزار شد. این کارگاه پیرامون تکنیک‌های دفاع وکلا و اصحاب دعاوی در محاکم قضایی با محوریت مفاد قوانین آیین دادرسی مدنی، امور حسبی مورد تبیین قرار گرفت.

دبیر انجمن علمی دانشگاه آزاد اسلامی تیران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری جلسات و کارگاه‌های دیگر در شهریور و مهر ماه آماده هستیم. همچنین در رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با انجمن‌های علمی دانشگاه‌های دیگر و بازدیدهای علمی از جمله بازدید از مرکز پزشکی قانونی، زندان، مرکز اصلاح و تربیت، کمپ های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در فصل پاییز و زمستان از برنامه های آتی انجمن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =