برگزاری جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد استان فارس

بیست و سومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد شیراز، بیست و سومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی وکشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد هادی ایمانیه استاندار، دکتر محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دبیر هیات امنا و سایر اعضا در واحد شیراز برگزار شد.

دکتر علی اکبری در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس یکی از بهترین استان‌های کشور در بحث برنامه‌ریزی بودجه است که با تلاش قابل تحسین و سیر بودجه، پیشرفت و موفقیت‌های روزافزون این دانشگاه را شاهد هستیم.

محمد هادی ایمانیه نیز در این جلسه، نیاز به تدوین برنامه جامع در دانشگاه آزاد اسلامی را امر ضروری دانست و بر ایجاد پارک‌های علم و فناوری در سراسر واحد های دانشگاهی استان تاکید کرد و افزود؛ فعالیت‌های اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم است، البته فعالیت‌های اقتصادی باید به صورت دانش بنیان تعریف شود.

وی همچنین خواستار تسریع در راه اندازی مرکز ملی مهارت، تخفیف شهریه دانشجویان بی بضاعت، آموزش و تربیت نیروی متخصص پرستار شد.

دکتر قائدی نیز در ادامه این جلسه گفت: یکی از دغدغه‌های مهم کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بحث تعاونی مسکن است که مسئولین استان قول مساعد برای رفع مشکلات موجود را داده اند که قطعا تسریع در رفع مشکل، اتفاق مبارکی را برای ۴ هزار نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی را رقم خواهد زد.

وی اظهار کرد: به زودی شاهد راه اندازی کلینیک دندان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =