درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد استان کردستان باید افزایش یاید

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای و تنوع بخشی به آنها در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و دومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با حضور دکتر محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در واحد سنندج برگزار شد.

دکتر قربانی‌گلشن‌آباد در این جلسه با اشاره به لزوم افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای و تنوع‌ بخشی به آن‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه، ضروریست 30 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور تأسیس شود که متاسفانه سهم استان کردستان از این شرکت‌ها بسیار ناچیز است.

وی شناخت مزیت‌های استان کردستان از طریق تعامل موثر با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ورود جدی به یکی از مزیت‌های استان نظیر کشاورزی، شیلات، دامپروری و تجارت با اقلیم کردستان با رویکرد دانش‌بنیان و دانشی را مورد تأکید قرار داد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تأسیس مجلات با نمایه ISC، اصلاح هرم هیأت علمی، ارتقای اعضای هیأت علمی، اسلامی تر شدن مدارس سما کردستان و استقرار منویات مقام معظم رهبری باید در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان نیز در ادامه جلسه با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی موثرتر مدارس سما در استان خاطر نشان کرد: مدارس سما از جنبه‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی، از مدارس برتر استان بوده و باید برونداد شاخص و متفاوت با سایر مدارس را شاهد باشیم.

دکتر قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان همچنین در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد واحدهای این دانشگاه پرداخت.

در ادامه این جلسه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، جذب دانشجویان بین الملل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی و تأسیس گلخانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در این جلسه از پوستر چهارمین جشنواره ملی مولودی خوانی نبوی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =