جلسات بررسی صلاحیت وزرا در دو نوبت برگزار می‌شود

با رای مجلس شورای اسلامی جلسات علنی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی برنامه‌ها، خط مشی و اصول کلی دولت مسعود پزشکیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظر خود را درباره برگزاری جلسات نوبت عصر تا روز چهارشنبه اعلام کنند که این جلسات نوبت عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قبل از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از جلسه نوبت عصر رئیس جمهور به ادامه دفاع از برنامه و وزرای پیشنهادی می‌پردازد سپس کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به ترتیب حروف الفبای وزارتخانه شروع می‌شود که اولین وزارتخانه وزارت آموزش و پرورش است دو نفر موافق و دو نفر مخالف برای هر وزیر پیشنهادی صحبت کرده و سپس نوبت به دفاع وزیر پیشنهادی می‌رسد.

قالیباف اظهار کرد که تمامی وزرای پیشنهادی می‌توانند در صحن علنی حضور داشته باشند منتهی وزیر پیشنهادی که نوبت بررسی صلاحیتش است، می‌تواند همراهان خود را به صحن آورد.

در نهایت نمایندگان با ۲۲۱ رای موافق، ۷  رای مخالف و ۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۵ نماینده حاضر موافقت کردند که جلسات مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =