ساعت کاری ادارات فارس تا ۱۵ شهریور ۶ تا ۱۳ ظهر است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از روز فردا تا پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ محسن نعمتی گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری (بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶ الی ۱۳ است.

بیشتر بخوانید؛

تغییر ساعت کاری ادارات مازندران

وی با اشاره به این موضوع که هفته‌های گذشته به دلیل ماندگاری گرمای بی سابقه در سطح استان حسب دستور استاندار فارس ساعات کاری ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شده بود، ادامه داد: برابر ابلاغیه خردادماه استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در پایان تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1241479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =