اوباش معروف ملارد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف سطح شهرستان ملارد بر اساس اقدامات فنی و پلیسی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان ملارد و جلوگیری از ایجاد اخلال در نظم عمومی و ناامنی توسط این افراد، لذا برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سارق منازل خاورشهر دستگیر شد

وی افزود: با بررسی ها و اقدامات پلیس، یکی از اراذل و اوباش که در چندین نزاع و درگیری با مردم اقدام به قدرت نمایی کرده و طی چند نوبت از صحنه درگیری متواری شده بود، از این رو دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ نورمحمدی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و طی یک عملیات موفق، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح سرد از متهم، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ نورمحمدی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =