سرلشکر سلامی: ۱۲ کشتی اسرائیلی را مورد اصابت قرار دادیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در دریاهای سرخ و مدیترانه ۱۴ کشتی ما را مورد اصابت قرار داد تا نتوانیم نفت صادر کنیم، ما هم ۱۲ کشتی آنان را زدیم، کشتی پنجم را که زدیم دستشان بالا رفت که نبرد کشتی‌ها را متوقف کنید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه ۱۷ شهریور در بازدید رئیس جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در دریاهای سرخ و مدیترانه ۱۴ کشتی ما را زدند تا نتوانیم نفت‌مان را صادر کنیم، رژیم صهیونیستی این اقدام را خیلی مرموزانه و مبهم انجام داد و ما هم ۱۲ کشتی از آن‌ها را مورد اصابت قرار دادیم. کشتی پنجم را که زدیم دستشان بالا رفت و گفتند نبرد کشتی‌ها را متوقف می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

حزب الله: اسرائیل جام زهر را سر کشید

وی افزود: در بحران شدیدی بودیم، سردار سلیمانی را ترور کرده بودند، هواپیمای اوکراینی سقوط کرده بود، کرونا قالب شده بود، تحریم اقتصادی را در حداکثر درجه ممکن اعمال می‎کردند و تلاش می‌کردند ما را در انزوای کامل قرار دهند، ما بعنوان سپاه پاسداران باید یک عملیات بازدارنده و سد ممانعت ایجاد می‌کردیم؛ در نبردهای دریایی خطوط کشتیرانی را امن کردیم، تحریم به لحاظ اجرا شکسته شد، مردم را در کرونا مدیریت کردیم و واکسن ساختیم و تمام ظرفیت‌ها را در اختیار قرار درمان دادیم.

وی تصریح کرد: هیچ یک از ۳۸۰ طرح عظیم ملی که امروز در دست اجرا است، حتی چرخ‌هایش کُند نشده است، از بیرون هم پدیده تکفیر را مهار می‌کردیم؛ اگر تروریسم امتداد پیدا می‌کرد، نقطه مرکزی آن ایران بود. موفق شدیم تمام مسیرهایی که دشمن باز کرده بود، ببندیم. امروز امن‌ترین خطوط کشتیرانی متعلق به کشتی‌هایی است که پرچم ایران روی آن نصب شده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =