قتل پیرزن به دلیل سرقت طلاهای بدلی

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از شناسایی و بازداشت دو سارق به عنف که هنگام سرقت از یک زن سالخورده، او را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا پوربه امروز (۱۹ شهریور ماه) اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته خبری مبنی بر فوت زنی ۸۳ ساله به پلیس ۱۱۰ اعلام شد و ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که زنی با دست و پای بسته در منزلش به قتل رسیده و طلاهایش سرقت شده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای قتل مرموز زن سالخورده در تهران + جزئیات

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه با بررسی‌های میدانی و پلیسی خود و انجام تحقیقات فنی از ۸۰ نفر از اقوام و تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار در نهایت موفق شدند سرنخی از یکی از سارقان را به‌دست آورند.

وی با بیان اینکه متهم و همدستش با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شدند، گفت: بیشتر طلاهای سرقت‌شده از مقتول بدل بودند و فقط یک جفت گوشواره و انگشتر طلا بود که سارقان به فروش رساندند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در راستای کشف دیگر سرقت‌های این متهمان ادامه دارد، افزود: سارقان دستگیرشده زنان سالخورده را شناسایی و در موقعیت مناسب تحت عنوان خیر به خانه آنها مراجعه و طلا و اشیای ارزشمندشان را سرقت می‌کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =