جاده کندوان از سمت چالوس به کرج باز شد

فرمانده پلیس راه کندوان از بازگشایی این جاده از سمت چالوس به استان های البرز و تهران طی شامگاه پنجشنبه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سروان پژمان لطفی دقایقی پیش افزود: این محور از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز به منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت چالوس به کرج و تهران بسته شده بود که حوالی ساعت ۱۹ امشب باز و هم اکنون ۲ طرفه شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی ایران / هوا خنک‌تر می‌شود

پس از بهره برداری قطعه ۲ آزاد راه تهران - شمال حدفاصل دوآب شهرستانک از استان البرز تا پل زنگوله در مازندران در ۱۵ تیرماه سال گذشته مدت زمان سفر از تهران به چالوس حدود ۳۰ دقیقه به علت کوتاهی مسیر کمتر و تمایل مسافران از دیگر نقاط کشور به ویژه پایتخت و البرز به شهرهای ساحلی گردشگرپذیر غرب مازندران بیشتر شده است.

به همین علت در خروجی قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال از استان البرز و ابتدای جاده قدیم کندوان در مسیر جنوب به شمال شاهد ترافیک پرحجم هستیم که با اعمال محدودیت های ترافیکی این موضوع مدیریت می شود.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این رقم در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد نیز می‌رسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1242678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =