سارقان سابقه‌دار خودرو در کهریزک دستگیر شدند

سارقان سابقه‌دار خودرو در کهریزک دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده کهریزک خبر داد و گفت: متهمان با خودرویی با پلاک‌های مخدوش در محل‌های بدون دوربین مداربسته درِ خودرو را تخریب و به سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

گروگانگیری مرگبار مرد جوان با قتل فرزند و خودکشی پایان یافت

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، با اشاره به دستگیری سارقان خودرو گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده کهریزک، پیگیری موضوع سریعاً به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید با پلاک‌های مخدوش و سوء استفاده از تاریکی هوا و محل‌های بدون دوربین مداربسته، در فرصت مناسبی درِ خودرو را تخریب و به سرقت محتویات داخل و در مواقعی به بازکردن لاستیک و قطعات خودروها اقدام می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: عوامل کلانتری کهریزک با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی و پوشش‌دهی نقاط جرم‌خیز در نهایت در پنجم مهرماه سال جاری یک دستگاه خودروی پراید را مشاهده کردند که با پلاک‌های مخدوش در حال پرسه زنی است که جهت بررسی، دستور ایست صادر شد ولی خودرو به‌محض مشاهده پلیس متواری و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی ادامه داد: بلافاصله با انجام هماهنگی لازم یک تیم عملیاتی به موقعیت اعزام شد و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف کرد و قبل از فرار راننده و سرنشین هر ۲ را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند و در بازدید از خودرو دو عدد لاستیک، تعدادی جک خودرو، حدود ۵ دستگاه ضبط خودرو، تعدادی جعبه ابزار کشف شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =