نقص فنی در سرویس کلود اپل و نارضایتی کاربران

از دسترس خارج شدن خدمات آی کلود شرکت اپل باعث شد تا بسیاری از کاربران از دسترسی به داده‌ها و به خصوص عکس‌ها و نسخه‌های پشتیبان اطلاعات خود محروم شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از انگجت، نقص فنی آی کلود باعث شد تا کاربران آن در سراسر جهان نتوانند داده‌های خود بر روی محصولات مختلف شرکت اپل را همگام سازی کنند.

این مساله موجب خشم کاربران اپل شد و آنها با حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف نسبت به این موضوع اعتراض کردند. از جمله سرویس‌های اپل که به همین علت دچار مشکل شد، می‌توان به تقویم، بخش پشتیبان گیری، بخش جستجو یا فاید مای، عکس‌ها و غیره اشاره کرد.

اپل با صدور اطلاعیه‌ای این مشکل را محدود به برخی کاربران اپل دانست. بر اساس اعلام این شرکت مشکل یادشده از ساعت ۹ صبح دیروز به وقت محلی شرق آمریکا آغاز شد و در نهایت در ساعت یک بعد از ظهر به پایان رسید.

این شرکت در مورد علت وقوع این مشکل توضیحی ارائه نکرده است. در عین حال سایر خدمات اپل مانند موسیقی، فیس تایم و سیری با نقص خاصی مواجه نشده اند. خدمات آی کلود چند هفته قبل هم با نقص فنی مواجه شده بودند.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

کد خبر: 1079373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =