مدل بودجه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی، علمی و کارآمد است/ اقتصاد دانشگاه را باید به اقتصاد شهر گره بزنیم

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدل بودجه نویسی در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، علمی و کارآمد است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نوزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به ریاست جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور لطف الله دژکام  نماینده ولی وفقیه در استان فارس و سایر اعضا در واحد شیراز برگزار شد.

علمائی در این جلسه با اشاره به برگزاری جلسات بودجه در سازمان مرکزی دانشگاه با حضور طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مدل بودجه نویسی در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، علمی و کارآمد است و مبتنی بر درآمدهای غیر شهریه ای است.

وی با بیان اینکه استان فارس در مقوله‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است، اظهار کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس انتظار داریم با توجه به این ظرفیت ها در راستای توسعه درآمدهای غیر شهریه ای برنامه ریزی جدی داشته باشند. به طور کلی باید اقتصاد دانشگاه را به اقتصاد شهر گره بزنیم، در حل مشکلات شهر سرآمد باشیم و مردم بدانند که دانشگاه در کنار آنها و برای آنها است.

حل مشکلات مردم و کشور در گرو برنامه‌های دانشگاه است

 دژکام نماینده ولی وفقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این جلسه گفت: برای حل مشکلات جامعه بشری نیاز به توسعه علم و دانش داریم. علم باید منجر به حل مسائل و مشکلات جامعه شود. حل مشکلات مردم و کشور در گرو برنامه‌های دانشگاه است.

 محمدرضا قائدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز همچنین در این جلسه گزارشی از حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و امور مالی و بودجه این دانشگاه ارائه کرد.

در ادامه این جلسه در خصوص بودجه، صدور احکام جدید اعضای کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیأت امنا، تبدیل حکم سرپرست واحدها به ریاست، تعیین تکلیف بعضی از مراکز استان فارس، درخواست مرکز خنج مبنی بر تغییر وضعیت به سطح واحد و همچنین دریافت تسهیلات جهت مقاوم سازی و تجهیز دانشکده دندان پزشکی بحث، تبادل نظر و در نهایت تصویب شد.

گفتنی است در این مراسم ضیاء الدین تابعی نماینده شورای انقلاب فرهنگی، مهرزاد لطفی نماینده وزیر بهداشت، جعفر قادری، غلامحسن زمانی، مهرداد کریمی و سید احمد هاشمی از اعضای هیأت امنا مطالبی در خصوص گسترش و آمایش رشته‌ها، بازنگری جدی در حوزه آموزش عالی، گسترش رشته های پزشکی و پیراپزشکی مطالبی ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =