فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر چنگی به دل نمی‌زنند / کرونا سینما را متوقف کرد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از روز اول در جشنواره حضور داشته‌ام و تقریبا تمام فیلم‌ها را دیده‌ام. به استثنای یکی دو فیلم؛ باقی چنگی به دل نمی‌زنند.

 مهوش وقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره اینکه تا اینجای اکران فیلمهای چهلمین دوره جشنواره فجر چه نظری دارید، گفت:  از روز اول در جشنواره حضور داشته‌ام و تقریبا تمام فیلم‌ها را دیده‌ام. به استثنای یکی دو فیلم؛ باقی چنگی به دل نمی‌زنند.

وی افزود: ملاقات خصوصی و علفزار فیلم‌های بدی نبوند؛ اما روال علفزار به گونه ای است که  نمی توان از آن نتیجه ای گرفت و شلوغ و درهم است. تا به حال بهترین فیلم از دید من ملاقات خصوصی بوده است. البته از دیگران نیز تعریفش را شنیده ام.

بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که فضای جشنواره را تا اینجای کار چطور دیدید، بیان کرد: نسبت به روزهای اول بهتر شد. روز اول برای حضور در جشنواره بخاطر شیوع کرونا و اومیکرون وحشت پیدا کردم. به ویژه روزهای اول کنفرانس‌های مطبوعاتی بسیار شلوغ بود.

وی درباره اینکه به نظر شما برگزاری جشنواره فجر در صنعت سینمای ایران چقدر اثربخش است، گفت: همگی معتقدیم سینما اگر نگوییم عقب رفت در واقع ایست کرد. نمی توان گفت شاید به علت شیوع کرونا بود یا شدت علاقه و انگیزه برای کار گرفته شد و در حال حاضر حالت سکون دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =