کار با حجازی‌فر تجربه جدیدی بود / موقعیت مهدی مانند خورشید دیده می‌شود

بازیگر فیلم موقعیت مهدی گفت: نکته مثبت کار با حجازی فر این است که تمام فکر و ذکرش کار است. یقین دارم موقعیت مهدی هم مثل فیلم خورشید دیده می شود.  

روح الله زمانی بازیگر فیلم موقعیت مهدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره ایفای نقشش در فیلم موقعیت مهدی گفت: این نقش جزو آنهایی بود که خیلی به آن علاقه داشتم و همیشه دوست داشتم نقش هایی که در سن و سال خودم باشد را بازی کنم و به آنها بفهمانم کسانی که در سن و سال ما بودند در آن زمان چه رنج‌هایی کشیدند.

بازیگر سینما در پاسخ به اینکه برای ایفای نقش در فیلم موقعیت مهدی چه چالش‌هایی داشتید، توضیح داد: چون این فیلم با ژانر فیلم خورشید متفاوت بود می توان گفت در عرصه جدیدی آمده و موقعیت جدیدی را تجربه کردم. در واقع نقش سختی هایی داشت؛ اما چون به آن علاقه مند بودم زیاد سخت نبود.

وی درباره تفاوت کار با حجازی فر و مجیدی گفت: معتقدم هر گلی یک بویی دارد و همانطور که گفتم کار با ایشان جزو کارهای تکرار نشدنی است. نکته مثبت کار با حجازی فر این است که تمام فکر و ذکرشان کار است. یقین دارم این فیلم هم مثل فیلم خورشید دیده می شود.  

موقعیت مهدی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی فر محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم نسخه سینمایی در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. درواقع یک مینی سریال به سفارش تلویزیون است که بنا به تصمیم تهیه کننده و کارگردان قرار است در قالب یک فیلم سینمایی نمایش داده شود و سپس از تلویزیون پخش شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1128913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =