استقبال از موقعیت مهدی خوب بود / رویکرد حجازی‌فر در ایفای نقشم اهمیت داشت

 بازیگر فیلم موقعیت مهدی گفت: کار کنار حجازی‌فر تجربه خوبی بود؛ چراکه ایشان در بازی و کارگردانی مسلط هستند. فیلم تا اینجای کار مورد استقبال قرار گرفته است.

ژیلا شاهی بازیگر فیلم موقعیت مهدی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اینکه آیا ایفای نقش در فیلم موقعیت مهدی برای شما چالش ایجاد کرد یا خیر گفت: برای من در ایفای نقشم رویکرد حجازی فر مهم بود. این نقش شخصیتی در قید حیات است و اینکه در درام چطور تعریف می شود بسته به کارگردان است. درواقع چیزی که ایشان از من خواسته بود را اجرا کردم. 

بازیگر سینما در پاسخ به این سوال که هادی حجازی فر بعنوان کارگردانی که اولین تجربه اش بود چقدر به شما کمک کرد، گفت: تجربه خوبی بود چراکه ایشان در بازی و کارگردانی مسلط هستند. فیلم تا اینجای کار مورد استقبال قرار گرفته است و امیدوارم این اتفاق در ادامه هم بیفتد در مورد داوری داوران نیز هیچ ایده ای ندارم. 

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به‌کارگردانی هادی حجازی‌فر در نیمه دوم جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره به نمایش درآمد و اکثر نظرات کارشناسان را به خود جلب کرد. این‌که یک فیلم به این اجماع از نظرات مثبت برسد قابل اعتناء است از سوی دیگر از موارد نادری است که نگاه مخاطب با نگاه کارشناسان همسو و در یک راستا است زیرا فیلم میان نظرسنجی مردمی هم  با اختلاف اندکی در رتبه دوم فیلم‌های  برگزیده مردمی قرار دارد.

داستان فیلم زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1128919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =