پیدا کردن مراحل نقش برایم دشوار بود/ کارگردان فیلم بی رویا استعداد ناب در سینماست

بازیگر اصلی فیلم «بی رویا» گفت: پیدا کردن مراحل این نقش برایم دشوار بود؛ اما گریم و لباس بسیار به من کمک کرد.

شادی کرم رودی در گفت‌وگو با  خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، درباره چالش‌های اجرای نقش در فیلم «بی رویا» بیان کرد: چالش اصلی این بود که من داشتم سه شخصیت مختلف را بازی می‌کردم و در عین حال  توضیح واضحی نمی دهم که کجا و چه کسی هستم. این باید در بازی مشخص می شد.

بازیگر اصلی فیلم «بی رویا» افزود:  اینکه یک زمانی ساره‌ام و با مرگ هویت خودم روبرو می شوم و بعد زیبا و بعد هم کپی‌ای از رویا می شوم.

وی ادامه داد: پیدا کردن مراحل این نقش برایم دشوار بود؛ اما گریم و لباس بسیار به من کمک کرد.

کرم رودی گفت: چندین بار با کارگردان فیلم بی رویا فیلم کوتاه بازی کردم و در فیلم کوتاه آخر ایشان نیز بازی کردم. تجربه‌ای که اینجا داشتم بسیار جذاب‌تر بود.

وی درباره کارگردان فیلم بی رویا تشریح کرد: به نظر من آرین نه چون همسر و رفیق قدیمی ام هست؛ بلکه به‌عنوان آدمی که با او کار کردم هوش بینظیر و استعداد ناب در سینما است.

بازیکر اصلی فیلم «بی رویا»  ادامه داد: امیدوارم این فیلم در جشنواره دیده شود؛ چراکه بستگی به نظر داوران دارد. در مورد اکران مردمی نیز باید گفت مردم می‌توانند فضای جدیدی در فیلم ببینند.

فیلم «بی رویا» اولین فیلم بلند آرین وزیر دفتری است که تهیه‌کنندگی آن به‌صورت مشترک بر عهده سعید سعدی و هومن سیدی بوده است.

این فیلم سینمایی قصه‌ای درباره هویت را روایت می‌کند و در بخش مسابقه چهلمین دوره از جشنواره ملی فجر حضور دارد. ژانر فیلم «بی رویا» معمایی است و فضایی رازآلود دارد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1129066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =