کارگردانی فیلم بی‌رویا پر از چالش / نگاه آدمها به فیلم صفر و صدی بود

کارگردان فیلم «بی‌رویا» گفت: درواقع کارگردانی این اثر خیلی چالش داشت و فضای ناآشنایی بود. حمایت عده ای باعث شد فضا راه بیفتد.

آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم «بی رویا» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اینکه چالش‌های پیش روی شما بعنوان اولین اثر بلند چه بود، بیان کرد: در واقع کارگردانی این اثر خیلی چالش داشت و فضای ناآشنایی بود. حمایت عده ای باعث شد فضا راه بیفتد و از نقطه‌ای که تیم همراه شد باعث شد همه چیز خوب پیش رود. 

کارگردان فیلم «بی رویا» در پاسخ به این سوال که آشنایی با هومن سیدی از کجا شروع شد، گفت: در جشنواره‌ای هومن سیدی داور بود و من فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» را داشتم. وی فیلم را دید و بعد این باب آشنایی شد. سپس او گفت زمانی که خواستی فیلم بلند کار کنی من حمایت می‌کنم. البته این ماجراها برای چندسال قبلتر است و از طریق آقای سعدی با او آشنا شدم.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید استقبال مخاطبان از فیلم چطور بود، اظهار کرد: تقریبا اینکه نگاه آدمها به فیلم صفر و صدی بود در عین حال مثل فیلم‌های خاص نیست و طیف مخاطبان هر دو طرف انبوه  است. 

وزیر دفتری با ابراز امیدواری درباره اینکه فیلم بی رویا نقاط جالبی برای توجه دارد، درباره جلب نظر داوران جشنواره گفت: فکر می‌کنم توجه به فیلم بسته به تصمیمات به‌ویژه هیات داوران دارد. 

فیلم «بی رویا» روایتگر ماجرای زوج جوانی است به نام رویا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت رویا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رویا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویتِ رویا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود.

این فیلم اولین اثر بلند آرین وزیردفتری است که تهیه‌کنندگی آن به صورت مشترک بر عهده‌ سعید سعدی و هومن سیدی است. وزیر دفتری پیشتر با فیلم کوتاه «هنوز نه…» موفق به کسب بهترین فیلم کوتاه از جشنواره جهانی فجر شده و با فیلم کوتاه «مثل بچه آدم» در بخش سینه‌فونداسیون جشنواره کن حضور داشت. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1129071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =