دادستان کل کشور: منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی اثری دارد که خانواده ها را از هم متلاشی می کند، گفت: منشا جنایت اهواز فضای مجازی بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری شامگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور در مسجد امام خمینی (ره) پیشوا در جمع نمازگزاران اظهار کرد: پیروزی انقلاب عوامل متعددی داشت و یکی از مهم‌ترین کارهایی که امام راحل از سال ۴۰ تا زمانی که عمر پربرکتشان ادامه داشت انجام دادند و هم در پیروزی و هم تداوم انقلاب مؤثر بود پرده برداشتن از برخی مسائل و آگاه کردن و بصیرت بخشی به جامعه بود.

منتظری افزود: مردمی که به مرحله بصیرت رسیدند و بینش آنها به واقعیت‌های جامعه بالا رفت آن مواردی که در جامعه آن وقت رخ می‌داد را تحمل نکردند و حاضر شدند جوانان عزیز و فراوان خود را در راه تحقق آرمان‌های امام راحل که همان اسلام راستین بود بدهند.

وی با بیان اینکه در طول  آن سال‌ها امواج بسیار خروشان و سهمگینی که برای انقلاب پیش می‌آمد را امام رهبری کرد، گفت: از توطئه‌های داخلی و جنایاتی که عوامل دشمن در حق انقلاب می‌کردند و درگیری‌های منطقه‌ای و کودتاها تا اوج تمام قدرت‌های عالم دست به دست هم دادند تا عنصر سرسپرده ای به نام صدام را به راه انداختند و جنگ ۸ ساله‌ای را به ملت تحمیل کردند.

دادستان کل کشور عنوان کرد: جنگ بر ملتی تحمیل شد که نه ارتش منسجم نداشت و نه پایه‌های حکومت مستقر شده بود و نه لوازم و تجهیزات برای این جنگ ۸ ساله فراهم بود اما شما مردم این ملت بزرگ در تبعیت از امام و با فرماندهی ایشان با دست خالی  برابر دشمن ایستادید.

انتهای پیام  /

کد خبر: 1129275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      1 0
      جناب شما متولی عدالت هستید چرا قصاص قبل ازجنایت می کنید ایا از خود نمی پرسید چرا این زن از شوهرش بیزار بوده که به فضای مجازی متوصل شده است واقعیت این است اصلا این مرد روانی بوده
    • زهرا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
      0 0
      وقتی یه مقام بلند پایه این حرف را بزنه چطور می توان انتظار تحقق عدالت داشت؟ به همین راحتی قربانی را متهم کردید؟ آقای دادستان پیش خودتون نگفتید که چرا یه دختر 12 ساله را باید شوهر بدن؟ نگفتید اگر این کودک بخواد از زندگی که ازش راضی نیست با امنیت بیاد بیرون حتی به سن قانونی که بخواد دادخواست طلاق بده نرسیده چطور باید این کارو کنه؟ وجدانتونو قاضی کنید البته اگر وجدانی داشته باشید. اتفاقا این فضای مجازی دست خیلی ها رو رو کرد.