افتتاح خانه نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مزین به نام شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مزین به نام شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه خانه نشریات دانشجویی با حضور دکتر حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و جمعی از مسئولان دانشگاه و دبیران کانون های دانشجویی و مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی برگزار شد.

دکتر بیات معاون فرهنگی و دانشجویی واحد در این مراسم گفت: خانه نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با هدف ایجاد فعالیت نشریات دانشجویی در دانشگاه، ساماندهی نشریات دانشجویی فعال در دانشگاه، همفکری و همکاری دبیران نشریات دانشجویی با یکدیگر، برطرف کردن نقایص و ضعف های نگارشی در نشریات جهت افزایش کیفیت نشریات و تقویت و پویایی جایگاه نشریات دانشجویی و فعالان این عرصه افتتاح شد.

وی افزود: بهره مندی از استادان مجرب و برگزاری کارگاه های خبرنویسی و خبرنگاری با رویکرد آشنایی دانشجویان با تنظیم و تهیه خبر و ایجاد فضا برای کسب تخصص در حوزه خبر و رسانه، در اولویت فعالیت‌های خانه نشریات دانشگاه  آزاد اسلامی واحد اسلامشهر است.

لازم به ذکر است در خانه نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر 8 نشریه فعال و 2 نشریه در حال  اخذ مجوز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129476

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =