مهلت ثبت‌نام جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ تمدید شد

مهلت ثبت‌نام جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا جمعه ۶ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت‌نام جاماندگان کنکور سراسری تا جمعه ۶ اسفند ماه تمدید شد. متقاضیانی که تا امروز ۴ اسفند ماه برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند می‌توانند تا جمعه ۶ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۱ بهمن و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

گفتنی است آزمون سراسری در ۵ گروه آزمایشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی از چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ تا شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون نیمه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در نیمه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. کارنامه نهایی داوطلبان نیز در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =