معنوی‌سازی از اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شکل‌گیری موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معنوی‌سازی فضای دانشگاه‌ها و جامعه از جمله کنش‌ها و اهدافی است که در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی دیده شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای اجرای برنامه‌های دومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و برگزاری جشنواره داستان‌نویسی به‌یاد لاله‌ها، نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد.

 در این نشست که صبح امروز به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و با حضور  مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و جمعی از معاونان و مدیران دو دستگاه اجرایی برگزار شد بر تقویت و تداوم همکاری‌های فی مابین تاکید شد.

 منصوری با اشاره به شکل گیری موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: معنوی سازی فضای دانشگاه‌ها و جامعه از جمله راه کنش‌ها و اهدافی است که در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی دیده شده است.

 وی با بیان اینکه ۳۸ عنوان جشنواره ذیل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و به هر یک از استان‌ها بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود ماموریت مشخصی محول شده است، گفت: سهم استان سمنان با توجه به ظرفیت‌های مناسب در زمینه شعر و ادب جشنواره داستان نویسی به یادلاله‌ها است که در ایام ماه‌های مبارک رجب و شعبان به صورت ملی برگزار می‌شود.

در ادامه حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ارتباط میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد متبوعش را ریشه‌دار توصیف کرد و گفت: قرابت نزدیک مجموعه بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی از گذشته‌های دور تا امروز مثال زدنی و منشاء ثمرات و برکات مناسب بوده است.

 وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خدمات شایسته‌ای را به کشور ارائه کرده افزود: باعث افتخار است که بسیاری از اعضاء خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و فارغ التحصیل شدند.

 شکرویان با استقبال از برگزاری جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها تلاش‌ها در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را ارزنده دانست و تاکید کرد: هر کاری که در عرصه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت پذیرد باید مورد حمایت قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مهدی سلطانی فر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، علی اکبر رستگار معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و سایر مدیران و مسئولان حاضر در جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، پیشنهادات و محورهای همکاری دو دستگاه را مطرح و بر تعامل سازنده و مشارکت در برگزاری شایسته جشنواره تاکید کردند.

شایان ذکر است، جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها توسط موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ایام رجب و شعبان برگزار می‌شود. این جشنواره در ۱۲ موضوع به یاد دوازده امام معصوم (ع) در سه سطح دانش آموزی دانشجویی و آزاد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =