برگزاری آئین تجلیل از مدال‌آوران تیم‌های روئینگ و کبدی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم تقدیر از اعضای مدال آور تیم‌های تیم‌های روئینگ و کبدی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر جهان بین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تقدیر از اعضای مدال آور تیم‌های روئینگ و کبدی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت ‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، جهان بین ضمن تشکر از همکاران مرکز ورزش و تربیت ‌بدنی و تمامی ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: برافراشته شدن پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در میدان های ورزشی منجر به تقویت جایگاه و شأن دانشگاه می شود. ضمن اینکه هر یک از ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی نمادی از هویت این دانشگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان در توسعه ورزش دانشگاهی نقش بسزایی دارند، افزود: قهرمانان اگر در کنار اخلاق ورزشی، معنویات را سر لوحه خود قرار دهند که چنین هم هست، فرهنگ و معنویت در کشور توسعه می یابد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح از «پایه تا ستاره» را یکی از برنامه های مهم مرکز ورزش و تربیت ‌بدنی دانشگاه دانست و گفت: فصل گذشته ۵۰ نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی به تیم های حرفه ای این باشگاه راه یافتند و برخی از آنان نیز ملی پوش شدند که نشان دهنده توجه و اهمیت مسئولان ورزش دانشگاه به استعدادها و پشتوانه سازی برای تیم های باشگاهی و ملی است.

همچنین لشگری به موفقیت های مرکز ورزش و تربیت ‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: فصل گذشته ۲۳ تیم مردان و بانوان دانشگاه در لیگ های مختلف کشور شرکت و با کسب ۲۰ جام، تالار افتخار ورزش دانشگاه را درخشان تر کردند.

وی با بیان اینکه درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور، مرهون سیاست گذاری‌های شایسته در شورای ورزش دانشگاه، حمایت‌های دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین تلاش‌های یک تیم حرفه‌ای کاری در بخش های مختلف دانشگاه است، بر تداوم جوان گرایی، پرورش استعدادها و قهرمان پروری در تیم های ورزشی این دانشگاه تاکید کرد.

لشگری ابراز امیدواری کرد که در سال برگزاری المپیک پاریس، شاهد حضور پررنگ ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تیم های ملی و کسب افتخارهای تازه برای کشورمان باشیم.

تیم روئینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت افشین فرزام، فرزین رضایی و سمانه کرمی و با ترکیب کیمیا زارعی، آیگین کریمی، ساقی ملکی و محنا حاجی‌حسینی خرداد امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقه های بین المللی «بریکس» روسیه شرکت و دو مدال ارزشمند برنز کسب کرد.

تیم‌ کبدی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز که بیشتر اعضای آن در رده سنی جوانان هستند، امسال شاهکار کرد و در میان شگفتی کارشناسان این رشته، قهرمان لیگ برتر ایران شد.

ماهرخ دانش مشتقین (سرمربی)، زهرا محمدزاده (مدیرفنی)، مونا سلیمانی (سرپرست) و مهسا عباسی (مربی بدنساز) این تیم بودند. فاطمه احمدی، زهرا کریمی، زینب آسترکی، فاطمه ناصری، اسرا شاهین، آتنا قره گوزلو، تارا زهدی، مریم بلیلا، سانیا نعیمی، حنانه خورشیدی، سمانه اولادقباد، مهربان اله یار، هنگامه خراسانی، حدیثه وارسته، رومینا حدادی، مهسا رسا طلب و سرور منصوری نیز در ترکیب تیم‌ کبدی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی به میدان رفتند و افتخار آفریدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =