جایزه‌بگیران کوچک / روایت این روزهای برخی سلبریتی‌ها + فیلم

پدیده سلبریتی‌ در طول چند سال اخیر در کشور ما کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده، به طوری که هر زمان اتفاقی تلخ در کشور رخ می‌دهد آنها در هر جایگاهی که بودند نسبت به آن واکنش نشان داده و اظهارنظر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، از سیل و زلزله گرفته تا قتل و اعدام و حتی مسائل سیاسی؛ در هر مساله‌ای که جنبه ملی پیداکرده سروکله‌شان پیدا می‌شود؛ موضع می‌گیرند، ابراز همدردی می‌کنند و بعضی وقت‌ها فیلم هم بازی می‌کنند.

همان سلبریتی‌های که شاید برای کودک نیازمند در منطقه محروم، پست بگذارند، اما افتخارشان این است که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده‌اند.

۲۲ شهریورماه بود که مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سنندجی بعد از دستگیری توسط پلیس امنیت اخلاقی و بر اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق هر چند برای همه سخت و دشوار بود، اما انگار بهانه‌ای شد برای اغتشاش و موج‌سواری برخی‌ها. موج‌سوارانی که مهسا را به وسیله‌ای برای رسیدن به خواسته‌هایشان تبدیل کردند!

در این بین واکنش‌های ناپخته برخی سلبریتی‌ها موجب شد که خواسته یا ناخواسته آتش بیار معرکه باشند. تا جایی که برخی‌ها هم لیدر این ناآرامی‌ها شدند و مردم را علنا به مقابله با نظام تشویق کردند!

بعضی‌هاشان هم روسری از سر برداشتند، انگار باور کردند که دعوا بر سر حجاب است.

همان سلبریتی‌هایی که در فضای مجازی کنار مردم هستند اما در واقعیت فرزندشان را به ۸۰ میلیون آدم ترجیح می‌دهند.

احسان کرمی از جمله افرادی است که کیلومترها دورتر از خاک ایران، جوانان و نوجوانان کشور را برای کشاندن در خیابان‌ها تحریک می‌کرد با و پست‌ها و استوری‌هایش خود را کنار مردم نشان داد اما حضورش در من و تو ثابت کرد که هدف از این رفتارهای تند، هموار کردن مسیر جدید کاری‌اش بوده و با همه‌ی این ماجراها تجارت می‌کرده است!

مشکل از آنجا شکل می‌گیرد که اساسا سلبریتی‌ها به‌ویژه آنان که حتی آگاهی کافی در مورد زمینه کاری خود نیز ندارند، شروع به تحلیل و بررسی شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه می‌کنند و صرف اینکه موضوعی اخلاقی یا مرتبط با صدمات جانی و اجتماعی مردم کشورشان می‌شود به آن ورود می‌کندد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نیما IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      عالی بود، عالی تر از عالی