نیروگاه خورشیدی تحقیقاتی شهید «حسین معماری» افتتاح شد

مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی تحقیقاتی ۲ کیلو وات شهید «حسین معماری» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی تحقیقاتی ۲ کیلو وات شهید «حسین معماری» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

علی اکبری با ابراز خرسندی از افتتاح نیروگاه خورشیدی تحقیقاتی شهید «حسین معماری» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: ارتقای کیفی آموزشی و علمی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است که در سند تعالی دانشگاه دیده شده است.

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد اهواز برگزار شد. علی اکبری در این نشست با بیان اینکه ارتقای کیفی و کارآمدی دانشگاه آزاد اسلامی از مطالبات مهم و اساسی مقام معظم رهبری است، گفت: برنامه ۵ ساله راهبردی و عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به درآمدهای غیر شهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری افزود: تحقق درآمدهای غیرشهریه ای نیازمند توجه و اهتمام ویژه رؤسا، معاونین، اساتید و دانشجویان برای جنبش علمی و تجاری سازی ایده هاست.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، تکریم و حفظ کرامت انسانی دانشجویان را نصب العین مسئولان دانشگاهی دانست و گفت: عزت، احترام و کرامت دانشجو می تواند متضمن موفقیت و پیشرفت دانشگاه‌ها شود.علی اکبری همچنین در این نشست خواستار ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شد.

در ادامه  علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات این دانشگاه در طول دو سال اخیر پرداخت. 

وی رشد ۴۰ درصدی درآمدهای غیرشهریه ای، جذب ۶۶ رشته کاردانی مهارتی، جذب و راه اندازی رشته های پزشکی و داروسازی، انعقاد ۲۳ قرارداد جدید پژوهشی و علمی، ایجاد منابع مالی جدید از طریق پارک های علم و فناوری استان، دریافت مجوز جذب دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاهی اهواز و آبادان، صرفه جویی و کاهش هزینه‌های جاری و جذب بیش از دو هزار و ۳۰۰ دانشجوی جدید در سال جاری را از جمله اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برشمرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1164811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =