تلاش برای حل مطالبات صنفی کارگران و بازنشستگان در قانون بودجه ۱۴۰۲

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که در جلسه مشترک با رئیس کمیسیون‌های تلفیق و اجتماعی که در امر بودجه گذاشتیم سعی کردیم برخی از مطالبات صنفی کارگران و بازنشستگان را در بودجه سال ۱۴۰۲ حل و فصل کنیم که به نتایج مثبتی هم رسیدیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی کریمی فیروزجایی در مراسم گرامیداشت روز کارگر شهرستان بابل با اشاره به اینکه کارگران، زحمت کشان عرصه تولید هستند که حرکت چرخ اقتصاد کشور به دست آنها می‌چرخد، اظهار کرد: فشارهایی که اخیرا در عرصه بین المللی برایران وارد شده و تصمیمی که نظام برای اصلاح نظام اقتصادی در حذف ارز ترجیحی گرفت فشاری بر همه اقشار مردم وارد کرده است که این فشار بر روی دهک‌های پایین و به خصوص طبقه کارگری مضاعف است.

اخبار سفر رئیس‌جمهور به خوزستان / دیدار غیرمنتظره رئیسی با کارگران هفت تپه

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خط قرمز دولت و مجلس نیز همین است که در این اصلاح اقتصادی نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای زیر چرخ‌های ماشین اقتصاد له شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه درعرصه بین المللی اتفاقات خوبی در حال شکل گیری است چون روابط ما با یکی از کشورهای منطقه بعد از چند دهه توقف از سرگیری شد.

وی یادآور شد: همچنین مناسباتی که با برخی ازقدرت‌های برتر صنعتی و اقتصادی دنیا برقرار کردیم و رفت و آمدهایی که بین  رئیس جمهور ایران و رؤسای جمهورکشورهای دیگر در جریان است نوید به آینده بهتری در سال جدید برای اقتصاد کشور دارد.

 کریمی گفت: در چندین جلسات مکرر که با رئیس کمیسیون تلفیق و کمیسیون اجتماعی در امر بودجه گذاشتیم سعی کردیم برخی از مطالبات صنفی کارگران و بازنشستگان را در بودجه سال ۱۴۰۲ حل و فصل کنیم که به نتایج مثبتی هم رسیدیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1179209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =