هواشناسی ایران / افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از نقاط کشور

امروز برای برخی از نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رگبار پراکنده و رعدوبرق گاهی همراه با وزش بادشدید موقتی و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکشنبه در مناطقی از شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رگبار پراکنده و رعدوبرق گاهی همراه با وزش بادشدید موقتی و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

هواشناسی ایران / هشدار نارنجی برای بارش‌های رگباری شدید در استان‌های شرقی

فردا دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل دامنه‌های جنوبی البرز و در خراسان شمالی افزایش ابر، رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر نیز ابرناکی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه در شمال غرب سواحل شمالی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد پنج شنبه بارش در شمال غرب کاهش یافته و در شرق اردبیل، گیلان مازندران گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی تقویت می‌شود.

طی روزهای سه شنبه تا پنج شنبه علاوه بر سواحل دریای خزر در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز وزش باد کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =