افزایش دمای هوای تهران تا روز جمعه

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا و کاهش تدریجی دما در روزهای شنبه تا دوشنبه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا ظهر شنبه (۱۶ تیرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در نیمه شمالی گاهی افزایش ابر، در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده باران و در بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / پیش‌بینی افزایش دما در بیشتر نقاط کشور طی روزهای پایانی هفته

از بعد از ظهر شنبه تا دوشنبه (۱۶ تیرماه) با گذر موج از روی استان و افزایش ناپایداری، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری در نیمه شمالی (به ویژه ارتفاعات) افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گردوخاک و کاهش موقت دید مورد انتظار است.

امروز و فردا افزایش نسبی دما و روزهای شنبه تا دوشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۵ تیرماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۱۶ تیرماه) کمی ابری تا نیمه ابری از بعدازظهر افزایش ابر و باد گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =