علوی: برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گره ترافیکی ایجاد کرده

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران سبب ایجاد گرفتاری های ترافیکی و سردرگمی ها و دسترسی به مردم شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مصلی تهران از مجموعه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

رهبر انقلاب: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است

وی با حضور در غرفه کوشک کمیته فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره)، انتشارات انقلاب اسلامی، خط مقدم، موسسه جام جم و خبرگزاری فارس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران از جدیدترین تالیفات فرهنگی آنان دیدن کرد.

سید احمدی علوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران از عدم برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انتقاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اصلی ترین گلایه ما عدم برگزاری این نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب است چرا که مجموعه شهر آفتاب یک نمایشگاه تخصصی است می توانست در تنظیم ترافیک و دسترسی‌های تخصصی به مردم نقش ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران سبب ایجاد گرفتاری های ترافیکی و سردرگمی ها و دسترسی به مردم شده است.

علوی خاطرنشان کرد: اگر قرار است به مردم قولی بدهیم این خواهد بود این رویداد بزرگ فرهنگی برای آخرین بار است که در مصلی تهران برگزار می شود و باید تلاش کنیم در سال آینده فارغ از فضاها و جوسازی‌های اجتماعی و سیاسی در شهر آفتاب برگزار شود.

علوی تاکید کرد: دوستان ما در مجموعه شهر آفتاب باید تلاش کنند تا فضاها و بسترهای لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه بین المللی کتاب را فراهم کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1181484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =