آیا سرم ویتامین سی برای پوست چرب و جوش دار مفید است؟

سرم ویتامین سی C محصولی برای مراقبت از پوست است اما سوال این است که آیا افراد دارای  پوست چرب و جوش‌دار نیز می‌توانند از فواید سرم ویتامین سی بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ویتامین C به طور طبیعی در پوست یافت می‌شود و از لکه‌های تیره، افتادگی و خطوط پیری جلوگیری می‌کند. سرم ویتامین سی C محصولی برای مراقبت از پوست است که بر روی پوست معجزه می‌کند. اگر تا کنون از سرم ویتامین سی استفاده نکرده اید، قطعا از تاثیرات معجزه آسا آن اطلاعی ندارید.

فواید حنای ابرو برای پهن و پرپشت شدن آن

امکان دارد که سوال پیش آید که آیا افراد دارای  پوست چرب و جوش‌دار نیز می‌توانند از فواید سرم ویتامین سی بهره‌مند شوند یا خیر.

پاسخ این است که بله افراد دارای  پوست چرب و جوش‌دار نیز می‌توانند از فواید سرم ویتامین سی بهره‌مند شوند. در ادامه چند مورد از مزایای استفاده از این سرم عنوان شده است.

سرم ویتامین سی پوست چرب را آبرسانی می‌کند

افرادی که پوست چرب دارند ترس عجیبی دارند که مصرف مرطوب‌کننده باعث چرب شدن بیشتر پوستشان شود. اما آنها نمی‌دانند چیزیکه گاهی موجب چربی بیش از حد پوست می‌شود، چربی فراوان تولیده شده از غدد چربی صورت است.

سرم ویتامین سی برای پوست چرب به کاهش منافذ کمک می‌کند

داشتن پوست چرب به معنای مقابله با بزرگترین تهدید بشریت یعنی منافذ بزرگ و بسته است. تولید بیش از حد سبوم در پوست چرب منافذ شما را مسدود می‌کند. از آنجایی که سرم ویتامین C یک آنتی اکسیدان است، منافذ را باز می‌کند، پوست مرده را پاک می‌کند و مقدار کلی سبوم را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، منافذ را نیز به حداقل می‌رساند.

سرم ویتامین سی برای مقابله با آکنه پوست چرب و جوش دار موثر است

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که با آسیب رادیکال‌های آزاد که  برای سلول‌های پوست رخ می‌دهد، مبارزه می‌کند. به علاوه، سرم‌های موضعی ویتامین C می‌توانند به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =