وقوع مرگ مشکوک زن سالخورده در خانه‌اش+ جزئیات

با وقوع مرگ مشکوک زن سالخورده در خانه‌اش، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دهم خرداد ماه امسال، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی در تماس تلفنی با قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جایی، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای را در خانه‌ای در حوالی میدان مادر گزارش کردند.

قتل مرد جوان به‌خاطر چاقوکشی در مهمانی شبانه

با اعلام این خبر، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم برسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در خانه موردنظر گذاشتند و با جسد زن حدودا ۷۶ ساله‌ای مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد،همسایه‌ها جسد را کشف کرده است.

بدین ترتیب یکی از همسایه هدف تحقیقات قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: صدای تلویزیون که بسیار بلند بود چند ساعتی می‌شد که از خانه به گوش می‌رسید به همین دلیل نگران شدم و با کلیدی که خود متوفی در اختیارم قرار داده بود وارد خانه شدم و جسد زن سالخورده‌ را مشاهده کردم.

پس از تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه و اقدامات اطلاعاتی ترددهای مشکوک را به محل موردنظر  بررسی کنند؛ همچنین خانواده متوفی درجریان تحقیقات اعلام کردند مقداری از طلاهای زن سالخورده که در خانه قرار داشت، گمشده است.

با دستور قاضی صاحب‌جمعی از شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =