محور کندوان یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش‌بینی افزایش ترافیک در ساعات آینده در جاده‌های شمال عنوان کرد: محور کندوان از بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال اظهار کرد: شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای خروجی شمال هستیم؛ به‌طوری‌که ترافیک در مسیرهای خروجی محور کندوان پرحجم شد.

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی افزود: انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: وضعیت تردد خودروها در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر نیز به‌صورت روان گزارش شده است.

جهان‌تاب با اشاره به بارانی و لغزندگی محورهای غرب استان، گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس ضروری است.

وی با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی نیز در محورهای مازندران تداوم دارد، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شد و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه قرار بود مسیر مرزن‌آباد محور کندوان برای اجرای محدودیت یک‌طرفه مسدود شود، تصریح کرد: تا این لحظه انسداد در مرزن‌آباد اجرا نشد و باتوجه به شرایط ترافیک احتمال دارد این محدودیت بعدازظهر امروز در دستور کار قرار گیرد.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی در محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، یادآور شد: پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز سبقت و سرعت غیرمجاز و تجاوز و انحراف به چپ در زمان بار ترافیکی مورد تاکید است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1187572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =