مجرم فراری هنگام ورود به کشور دستگیر شد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان گفت: یک مجرم فراری که ۱۰ سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در این خصوص، اظهار داشت: ماموران اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و تیزهوشی بالای خود یک مجرم فراری که 10 سال با هویت جعلی در کشور اتریش اقامت داشت حین ورود به کشور در فرودگاه اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

بازداشت ۲ کارمند شهرداری به اتهام سوءاستفاده از جایگاه شغلی

وی افزود: این فرد در سال 92 به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت خانمی را مجروح و پس از رها کردن وی به صورت غیرقانونی و با هویت جعلی از کشور خارج شده و مدت 10 سال در کشور اتریش اقامت داشته و با اخذ ویزای جهانگردی به مدت اقامت 90 روزه وارد ایران شده بود که با هوشیاری ماموران مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود معترف شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد مذکور به جرم مجروح کردن یک شهروند و همچنین خروج غیرقانونی از کشور با هویت جعلی با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1189765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =