۲ مصدوم در اثر واژگونی تانکر ۲۲ هزار لیتری ‌مازوت در محور سنندج

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان از واژگونی تانکر ۲۲ هزار لیتری حامل مازوت در محور سنندج ـ سقز خبر داد و گفت: یک دستگاه کامیون ۱۰ تن نیز بر اثر سُرخردگی ناشی از تخلیه مازوت در مسیر، چپ‌ شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید کریمی از واژگونی تانکر ۲۲ هزار لیتری حامل مازوت در محور سنندج ـ سقز خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه این حادثه حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه ۲۰ مردادماه در کیلومتر ۴ محدوده سه راهی نساره واقع در شهرستان دیواندره به وقوع پیوسته و پس از واژگونی، تانکر با یک دستگاه خودرو نیسان وانت نیز برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید:

آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در محمدشهر / چند آتش‌نشان دچار دودگرفتگی شدند

وی افزود: هم‌زمان با واژگونی تانکر، یک دستگاه کامیون ۱۰ تن نیز بر اثر سُرخردگی ناشی از تخلیه مازوت در مسیر، دچار حادثه و چپ‌شدگی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: خوشبختانه با حضور به موقع عوامل راهداری و کارشناسان آب منطقه‌ای و محیط‌زیست شهرستان، از ورود قریب ۱۰ هزار لیتر مازوت (نفت کوره) تخلیه شده در اثر این تصادف به رودخانه مجاور محل حادثه جلوگیری شده و عملیات پاکسازی کامل مسیر در حال انجام است.

کریمی تصریح کرد: علت حادثه انحراف به چپ تانکر و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده و ۲ نفر راننده زخمی این تصادف زنجیره‌ای به بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =