رئیسی: توجه و گره‌گشایی از کار مردم و تحول در نظامات اداری باید سرلوحه کار قرار گیرد

رئیس جمهور گفت: توجه و گره‌گشایی از کار مردم و تحول در نظامات اداری باید سرلوحه کار قرار گیرد و مردم راضی بودن به وضع موجود را از ما نمی‌پذیرند. میثاق با امام یعنی ما یک نگاه تحولی به مسائل داشته باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ آیت‌الله رئیسی صبح امروز در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار داشت: حضور ما در مرقد مطهر حضرت امام همراه با پیام و تجدید میثاق است.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: مردم امروز سپاه پاسداران را ملجاء و پناه خود می‌دانند

وی افزود: هر چه رابطه بین زائر و کسی او را زیارت می‌کنیم شأن مرتبه بالاتری داشته باشد این زیات ارزش بیشتری پیدا می‌کند. ما امروز در محضر عبد صالح خدا هستیم. کسی که رابطه‌اش با خدا و مردم را درست کرده بود اراده‌ای حسینی برای بسط و گشترش عدالت داشت واز همان تبار حسین بن علی بود که آمده بود تا شرایط جامه را متحول کند و هیچ مانعی را پیش روی خود به رسمیت نمی شناخت.
رئیس جمهور ادامه داد: شاید شرایط آن زمان وقوع انقلاب را محتمل نمی‌دانست. دشمنی‌های بسیاری در شرق و غرب عالم علیه انقلاب نقشه می‌کشیدند اما این مردم با اراده  واز دوران حسین بن علی(ع) تصمیم گرفت این تحول را انجام دهد. انجام این انقلاب و طی کردن دوران تثبیت و توسعه آن صورت گرفت و دشمن هم اقدامات خود را انجام می‌داد امام خمینی(ره) هیچگاه متوقف نشد.

رئیسی گفت: حالا ما به عنوان اعضای هیئت دولت آمده‌ایم با آرمان امام میثاق ببندیم و خطاب به ایشان بگوییم «آمده‌ایم تا با آرمان‌های شما میثاق ببنیدم تا هویت این دولت هویت امام باشد و باید به این میثاق پایبند بود».

وی خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب امام مشکلی که در یک کشور بوجود آمده بود را یک‌روزه حل کردند و این برای ما یک درس است. سلوک و رفتار امام برای همه ما درس است. توجه و گره‌گشایی از کار مردم و تحول در نظامات اداری باید سرلوحه کار قرار گیرد و مردم راضی بودن به وضع موجود را از ما نمی‌پذیرند. میثاق با امام یعنی ما یک نگاه تحولی به مسائل داشته باشیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم آن است که بسیاری از نامه‌ها در دستگاه‌های مختلف که توسط افراد معمولی نوشته می‌شود، اجرای آن بسیار اهمیت دارد و اگر به آن توجه نشود اعتماد آن فرد سلب می‌شود. وقتی من خدمت حضرت آقا می‌رسم ایشان نامه‌هایی که افراد نوشته‌اند را برای پیگیری به من می‌دهند و این نشان می‌دهد ایشان این نامه‌ها را با دقت می‌خوانند اما برخی مسئولان نامه‌های مردم را به معاونان خود می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =