افشاگری کریمی از دلیل استقلالی نشدن بیرانوند و ماجرای استراماچونی / قربان‌زاده تهدیدم کرد که با لودر از رویت رد می‌شوم!

کریمی تصریح کرد: دولت دو بار پول استراماچونی را به باشگاه پرداخت کرد اما مدیران وقت پول را صرف مطالبات و بازیکنان و بدهی های دیگر کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجت کریمی مدیرعامل باشگاه استقلال عصر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا داد و مثل برخی‌ مدیران نبود که برکنار شود،اظهار داشت:من خودم از استقلال رفتم و برای این جدایی دلیل داشتم. وقتی احساس کردم دیگر نمی‌توانم نمی‌توانم خدمت کنم و حضورم به باشگاه استقلال ضربه می‌زند استعفا دادم رفتم.

بیشتر بخوانید

قلعه‌نوعی از مدافع استقلال و یک دروازه‌بان برای پیوستن به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد

وی افزود:پس از جدایی علی فتح‌الله‌زاده که به واسطه حذف از لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت به دلیل اصرار اعضای هیات مدیره استقلال سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفتم. دوستانی که در آن جلسه با من دست داده بودند تا کمک کنند رفتاری غیر از حرفشان داشتند و کار خودشان را انجام دادند.

سرپرست مدیرعاملی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: استراماچونی چگونه به ایران آمد و چطور قرارداد بست؟ چه کسانی در آوردن این مربی نقش داشتند؟ آنهایی که امروز آمدند و می‌گویند استقلال دارد غرق می‌شود و می‌خواهیم این تیم را نجات دهیم چه کاری انجام دادند؟ همین آقایان به قطر رفتند تا مشکل استراماچونی را حل کنند اما نتوانستند این کار را انجام دهند و به جز اینکه پول بلیت هواپیما را به بدهکاری استقلال اضافه کردند کاری نتوانستند انجام دهند.

کریمی تصریح کرد: دولت دو بار پول استراماچونی را به باشگاه پرداخت کرد اما مدیران وقت پول را صرف مطالبات و بازیکنان و بدهی های دیگر کردند. من در آن برهه زمانی تنها مدیری بودم که اعلام کردم پول استراماچونی را پرداخت کنیم اما این کار صورت نگرفت. خیلی‌ افراد می‌گویند چرا در زمان مدیران قبلی بدهی پرداخت نشد. من دلیلش را برایتان توضیح می‌دهم. به این دلیل که هیچ کدام از آنها برنامه نداشتند. من آمدم و نزد حمید سجادی وزیر وقت وزارت ورزش و جوانان رفتم و پیشنهاد دادم تا از بانک شهر وام بگیرم که این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با یک حامی مالی که از دوستان بنده بود به توافق دست یافته بودیم تا پول قرارداد علی‌رضا بیرانوند را پرداخت کند. با بیرانوند جلسه گذاشته بودیم و او گفت می‌خواهم با پرسپولیس فسخ قرارداد کنم. توافق ما عقد قرارداد دو ساله بود اما یک ساعت مانده به جلسه حسین قربانزاده پیامک داد که اعضای هیات مدیره با شما اختلاف دارند و از عملکردتان رضایت ندارند، ماجرای اختلاف ما نیز به شبی بر می‌گردد که درباره بارگذاری مدارک در مدال با پی جلسه داشتیم و او گفت باید این کار را انجام دهید و من اعلام کردم باید وزارت ورزش و جوانان که زیر مجموعه اش هستیم. از من این را بخواهد که اختلاف شکل گرفت و پیام دادند با لودر از روی شما رد می‌شویم ، در نهایت پیامکی دادند که شما هر توافقی کنید معتبر نیست و من استعفا دادم و با وکیل بیرانوند تماس گرفتیم و جلسه را کنسل کردیم. چون مدیر بالاتر با من مشکل داشت و نخواستم استقلال ضربه بخورد استعفا دادم و رفتم.

سرپرست اسبق مدیرعاملی استقلال گفت:من در ماجرای بدهی آمانوف نیستم چرا که در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده رخ داد و از آن بی خبر هستم. آقایان می‌گویند هر کسی ۲۰۰ میلیارد تومان به باشگاه بدهد، صندلی را به او می‌دهم. خب شما که توانایی آوردن پول ندارید چرا آمدید؟شما که در مجلس گفته بودید ۴۰۰ میلیارد تومان پول به باشگاه می‌آورید؟من می‌توانم فردی را معرفی کنم که برای استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان پول بیاورد و بتواند کمک کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1197293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =