ادعاهای مضحک صهیونیست‌ها علیه ایران در المپیک پاریس

رژیم صهیونیستی سعی دارد با طرح ادعاهای واهی و جوسازی های تبلیغاتی، تا حدی از جایگاه متهم در عرصه بین المللی به واسطه جنایات تکان دهنده خود در نوار غزه خارج شود و با مظلوم نمایی، برای خود مشروعیت و اعتبار بخرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مدت زمان زیادی از آغاز بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نمی گذرد. رویدادی که به طور سنتی با جلب توجه گسترده افکار عمومی بین المللی همراه است. در این راستا، در همان ابتدای بازی های المپیک، شاهد برخی نابسامانی ها در پاریس به عنوان میزبان اصلی این رقابت ها بودیم. به عنوان مثال، گزارش های مختلفی از اختلال در حرکت قطارها در فرانسه و دیگر اختلالات مشابه منتشر شد. موضوعی که انتقادات گسترده ای را از فرانسه به همراه داشت و در این میان، صهیونیست ها مدعی شدند که ایران مسوول خرابکاریهای شروع المپیک در فرانسه است!

بیشتر بخوانید:

اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک ایران به IOC

در عین حال، صهیونیست ها و جریان‌های رسانه ای متحد آن ها، در اقدامی هماهنگ این مساله را نیز مورد اشاره قرار دادند که ایران به نحوی هدفمند به دنبال ضربه زدن به ورزشکاران اسرائیلی و طرح تهدیدات جدی علیه آن‌ها است.

با این حال، تنها مدت زمان کوتاهی بعد، فرانسه به عنوان میزبان بازی های المپیک، قویا ادعاهای رژیم اشغالگر قدس علیه ایران رد کرد و دادستانی فرانسه هم اعلام کرد که هیچ ردی از نقش ادعایی ایران در اعمال تهدید علیه ورزشکاران صهیونیست کشف نشده است. با این همه، این قبیل شانتاژهای تبلیغاتی صهیونیست ها علیه کشورمان در بحبوحه بازیهای المپیک، با ۲ نکته مهم همراه است.

نخست اینکه به نظر می رسد پس از سخنرانی اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا و طرح اتهامات مختلف از سوی وی علیه ایران و در عین حال، در پی طرح اتهامات مختلف از سوی صهیونیست ها علیه حزب الله لبنان در جریان حادثه امنیتی مجدل شمس در جولان اشغالی(رویدادی که اسرائیل، حزب الله لبنان را مقصر آن می داند و حزب الله تاکید کرده که موشک های سامانه های پدافندی اسرائیل به اشتباه مواضع خودی را هدف قرار داده اند)، صهیونیست ها سعی دارند به هر شکل ممکن که شده، در یک آوردگاه مهم بین المللی که توجهات گسترده ای به سمت آن معطوف است، علیه کشورمان دست به جوسازی و عملیاتی روانی و تبلیغاتی بزنند و از این رهگذر دستورکارهای مرتبط با ایران هراسی خود را به پیش ببرند. موضوعی که با توجه به بن بست های جدی صهیونیست ها در جریان جنگ غزه و تشدید تنفر بین المللی از رژیم اشغالگر قدس، کاملا قابل درک است!

نکته دیگر اینکه رژیم صهیونیستی سعی دارد با طرح ادعاهای واهی و جوسازی های تبلیغاتی، تا حدی از جایگاه متهم در عرصه بین المللی به واسطه جنایات تکان دهنده خود در نوار غزه خارج شود و با مظلوم نمایی، برای خود مشروعیت و اعتبار بخرد.

از این رو، این رژیم سناریوی تکراری اتهام زنی به کنشگرانی نظیر ایران را در دستورکار قرار داده و بر آن است برای رفتارهای جنایتکارانه خود در سطح منطقه، مشروعیت سازی و منطق تراشی کند. با این همه، نکته قابل تامل این است که در این دستورکار، حتی فرانسه به عنوان یکی از متحدان جدی صهیونیستها نیز حاضر به همکاری با این رژیم نشده است!

منبع:‌الف

انتهای پیام/

کد خبر: 1238417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =