کری‌خوانی سنگین بازیگر طرفدار استقلال برای پرسپولیس و آسیا + عکس

مدیرعامل اسبق استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا و پرسپولیس به صورت غیر مستقیم کری خواند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هومن حاجی عبداللهی بازیگر و دوبلور معروف کشورمان که نقش آفرینی اش در سریال پایتخت در قالب کاراکتر «رحمت شاسی» برای همیشه ماندگار شده، با انتشار متنی در فضای مجازی به حضور ستارگان فوتبال جهان در عربستان کنایه زد و نوشت: رونالدو، بنزما، مانه و نیمار دنبال جامی هستند که استقلال دو تا ازش داره.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال: پرسپولیسی‌ها سال‌هاست که در شرایط مشکوک گل می‌زنند

این ادعای بازیگر استقلالی بازتاب ویژه‌ای پیدا کرد اما نکته مهم اینجاست که کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال هم متن حاجی عبداللهی را در فضای مجازی با ذکر نام خود این بازیگر منتشر کرد. البته نه حاجی عبداللهی و نه اولیایی هیچ اشاره‌ای در متن خود به پرسپولیس نکرده‌اند اما هواداران استقلال همین مسئله را سوژه کرده و برای طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی کری می‌خوانند.

استقلال در سال‌های ۱۳۴۹ و ۱۳۷۰ شمسی دو بار قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده که قهرمانی دوم در دوران مدیرعاملی کاظم اولیایی حاصل شد و مرحوم منصور پورحیدری هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده داشت. البته هواداران پرسپولیس هم مدعی‌اند که استقلالی‌ها به این خاطر چنین مطالبی را مطرح می‌کنند تا عدم حضور خودشان در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با ستارگان بزرگ فوتبال دنیا را که به واسطه ضعف مدیریتی این باشگاه در یک سال گذشته حاصل شد را به حاشیه ببرند ولی خلاصه جنگ کرکری حسابی بالا گرفته است.

استقلال

انتهای پیام/

کد خبر: 1199674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =