۷۶۰ کیلوگرم حشیش در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مامورین پلیس مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در بازرسی از محل ۷۶۰ کیلو حشیش را کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سردار جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس ایرانشهر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک باند قاچاقچی مواد مخدر باخبر شدند.

بیشتر بخوانید:

قاچاقچی هوبره‌های کمیاب دشت‌های ایران به دام افتاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از یکی از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان ایرانشهر قصد حمل به عمق کشور دارند.

این مسئول ادامه داد: مامورین پلیس مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در بازرسی از محل ۷۶۰ کیلو حشیش را کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ قبل از حضور مامورین از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =