آتش اختلاف مالی جان یک نفر را گرفت

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل مرد ۳۵ ساله بر اثر سوختگی در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اواسط مردادماه سال جاری در پی وصول خبری مبنی بر فوت یک مرد ۳۵ ساله بر اثر سوختگی در شرق تهران به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک یک زن بخاطر رابطه پنهانی با مرد همسایه

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات میدانی، اطلاعاتی از صحنه جرم دریافتند؛ یک مورد آتش سوزی در شرق تهران بر اثر استفاده از مواد آتش زا (کوکتل مولوتوف) صورت گرفته و یک مرد تقریباً ۳۵ ساله بر اثر این آتش سوزی به بیمارستان منتقل شده است. کارآگاهان در بررسی‌ها، آثار سوختگی روی اندام فوقانی فرد مقتول دیدند.

کارآگاهان بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع اقدامات کارآگاهی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با تحقیقات به‌عمل آمده توسط کاراگاهان مشخص شد که علت وقوع این حادثه اختلافات مالی بوده که پس از درگیری فرد خاطی مواد اشتعال زا (کوکتل مولوتوف) را به سمت مقتول پرتاب کرده و باعث سوختگی شدید مقتول از ناحیه اندام‌های فوقانی و ران هر دو پا شده است که پس از انتقال به بیمارستان و علی رغم اقدامات درمانی توسط تیم پزشکی متأسفانه مصدوم حادثه فوت می‌کند.

وی افزود: با انجام تحقیقات شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی کاراگاهان اداره دهم، قاتل شناسایی و محل اختفای او دریکی از شهرستان‌های حومه استان خراسان کشف و طی یک عملیات غافلگیرانه فرد دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شد، اما در ادامه با فعالیت کارآگاهان تیز هوش پلیس و ارائه مستندها، متهم ناگزیر لب به اعتراف گشود و تمام حقایق را معترف شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده تکمیلی به زندان منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =