باند فروش مواد روانگردان در فضای مجازی منهدم شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه متهم که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین باباپور روز چهارشنبه در این باره توضیح داد: با توجه به اجرای طرح مقابله با جرایم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصدهای شبانه روزی توسط ماموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی غرب پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه های اجتماعی و بصورت حضوری در اطراف دانشگاه ها و مراکز آموزشی می کنند.

بیشتر بخوانید:

باند پارتی‌های مختلط با بلیت و بادیگارد منهدم شد + عکس

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه دوم موفق شدند ۲ مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات غرب و شمال پایتخت شناسایی کنند.

به گفته باباپور، موضوع به مراجع قضایی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد و بدین ترتیب تیم های عملیاتی این پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۲۷ کیلوگرم انواع مواد روانگردان در بسته بندی های مختلف کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهمان به مقر پلیس منتقل و با انجام بازجویی به عناوین مجرمانه اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند.

کد خبر: 1210877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =