عاملان شرارت و ناامنی در کرج دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: پنج شرور سابقه دار منطقه "آق تپه " شهرستان کرج توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز سه شنبه : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح سرد و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پنج تن از اراذل و اوباش در محدوده "آق تپه کرج" ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

یکی از اعضای شورای شهر رباط‌کریم تعلیق شد

وی افزود: ماموران این کلانتری با اقدامات اطلاعاتی، ضمن هماهنگی با مراجع قضایی محل اختفای متهمان را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی با صدور قرار روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسدلهی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه در سطح شهرستان نظرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان حرفه ای دخیل در این سرقت ها شدند.
فرمانده انتظامی نظرآباد اضافه کرد: پس از شناسایی هویت سارقان، ماموران در عملیاتی ضربتی به مخفیگاه آنها اعزام و ۲ متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
اسداللهی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته به ۳۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه اعتراف کردند.

کشف ۸۶ کیلو تریاک در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، از کشف ۸۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "کامران ملکی" گفت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و شهرستان فردیس مشخص شد شخصی در منطقه مشکین دشت مقادیری مواد مخدر در منزل خود نگهداری و اقدام به فروش آن به صورت عمده می کند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه قاچاقچی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۸۶ کیلو ۲۷۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه یک نفر در این عملیات دستگیر شد، گفت: این متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر: 1211621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =