سارقان ۲۵ میلیاردی در میانه به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری ۲ سارق و یک مالخر سیم و کابل برق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در بخش کاغذکنان شهرستان میانه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرقت مرد سبیل کلفت با پوشش زنانه + عکس

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ۲ متهم را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی قضائی، سارقان را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

محمدی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و تعدادی احشام (گوسفند) به ارزش ۲۵ میلیارد ریال اعتراف و مقادیری اموال نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که در این راستا یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد،گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =