عامل اصلی ناامنی در تهران‌نو به دام افتاد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه دار اماکن عمومی با ۱۰ فقره سرقت و ۳۰ میلیارد ریال کشفیات خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم پور روز سه شنبه گفت: شانزدهم بهمن ماه با وقوع سرقت اموال و لوازم از داخل یکی از اماکن عمومی در محدوده خیابان مالک اشتر تهران، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی تصاویر ثبت شده دوربین های مدار بسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

مشاجره خانوادگی در گرمسار به مادرکشی انجامید

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شدند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از کشف مخفیگاه با اخذ مجوز قضایی وارد محل اختفای متهم شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و از مخفیگاه وی کلیه اموال سرقتی شامل اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۰۸ نواب انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرده و تاکنون متهم به ۱۰ فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

بازداشت سارق حرفه ای و سابقه دار

همچنین جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو و اعتراف وی به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری گفت: در پی مراجعه و شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو تیبا ، پیگیری موضوع به سرعت به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با همان خودرو اعلام شده در حال پرسه زنی در حوزه کلانتری می باشد که ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه خودرو متهم را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: با بازرسی از خودرو متهم، ابزار و لوازم سرقت، تعدادی کارت سوخت سرقتی و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۱۰ فقره سرقت خودرو در محدوده "جنوب شرق تهران " اعتراف کرد.

سرهنگ نادری در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =