توانمندسازی دانشجوها در گرو مشارکت فعال آنها در تشکل‌های دانشجویی است

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس: دانشجو باید مشارکت پویا داشته باشد، تا بتواند استعدادهای خود را کشف کند و باعث توانمند سازی هر چه بیشتر او شود.

احسان محمدی نژاد ضمن عرض تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر، دوران دانشجویی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: دوران دانشجویی به خصوص دوران ۴ ساله کارشناسی غیر قابل تکرار است، زیرا در این دوران است که انسان فرصت بیشتری برای رشد فردی دارد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی مختلفی وجود دارد که افراد با علاقه‌ مندی‌های متفاوت می‌توانند در آنجا نقش آفرینی کنند.

محمدی نژاد با اشاره به ورزش دختران دانشگاه آزاد گفت: دختران ما در زمینه ورزش بسیار توانمند هستند و در عرصه‌های مختلف این را نشان داده‌اند، وی افزود: ورزش یکی از حوزه‌هایی است که هم می‌تواند سلامت را تامین کند و هم آینده افراد را رقم بزند، بنابراین دانشجویان می‌توانند در کنار فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی و... خود ورزش را نیز بگنجانند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: دانشجو باید مشارکت پویا داشته باشد، تا بتواند استعدادهای خود را کشف کند و باعث توانمند سازی هر چه بیشتر او شود.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =